Омогућава Blogger.
RSS

Home ۠ ۠SALT - Anđa ima pišuuuuuuuu

SALT - Anđa ima pišuuuuuuuu

Salt (2010)

"Bornov identitet" na ženski način. Samo, gluplji. Mnogo gluplji. Može se skontat' odmah i prije gledanja, da film baš neće, hmmm..ostaviti upečatljiv trag u našim sladostrasnim dušama željnim kulturnog uzdizanja.
Ali, ako nije bilo uzdiZanja, moglo je makar biti uzdiSanja, majku mu! Ovde ni toga nema. Umjesto jebozovne žene Breda Pita i njenih vitkih nogu, ja sam stekao utisak da gledam Madonin koncert, sa sve presvlačenjima i promjenama imidža. Tako imamo Anđu kao dugokosu pin up plavušu. Pa crnokosu vamp Anđu. Imamo i kratko ošišanu sajber pank heroinu, pogađate - opet Anđu. No to nije kraj. Imamo i Anđu prerušenu u muško! Anđa ima pišuuuu, Anđa ima pišuuuu!!!!
Oh, da ne zaboravim - imamo Anđu Spajder(vu)mena, koja skače sa sprata na sprat iznad lifta, pošto je valjda fizički nemoguće (to i Anđa zna) sa šestog sprata doskočiti na lift u prizemlju, bez smrtnih rana, mila nam Anđa skače kroz prostor lifta i to bez Spajdermenove mreže, hvatajući se za neke gelendere aproksimativne debljine od 3 milimetra, dovoljne samo palcem od noge da se osloni...ali to njoj ne smeta, naravno. Uh, bilo bi nepravedno spomenuti, i Anđu Hudinija, pošto se, budući da je zarobljena - oslobađa jednostavnim skokom u hladno jezero iz helikoptera (da, iz helikoptera) sa lisicama na rukama. Naravno u trenutku kad izronjava, već se oslobodila lisica.
Ne znam...budući da sam nešto načuo o njenom sledećem filmu koji planira da snimi, plašim se da će biti još gori od ovog, ako je to ikako moguće. Nikad se nije mogla ubrojiti u neke, nazovimo to zahtijevne uloge...ali majku mu makar smo se nogu a vala i sisa nagledali. Ovaj film toplo...ne, ne..vruće ne preporučujem jer joj ni noge nećete vidjeti kako treba.
Ipak, dajem ocjenu 3/ 10, koju će svaki njen film po difoltu dobiti, barem zbog bludnih usta, da se diplomatski izrazim.
A ti, ako bi skido ovi film, moreš ga naći na varezu pa ga otalen skini.