Омогућава Blogger.
RSS

Home ۠ ۠THE NEW DAUGHTER (2009) - kako ono ide pjesma od Block Out? "Ako me voliš, pomozi mi, pucaj u čelo"

THE NEW DAUGHTER (2009) - kako ono ide pjesma od Block Out? "Ako me voliš, pomozi mi, pucaj u čelo"

The New Daughter (2009)
Kakav može biti horor gdje glumi onaj vječni tjelohranitelj Kevin Kostner, koji mi je za glumu ekvivalnt Brajanu Adamsu u muzici...svi znaju za njega a k***cu ne vrijedi? Šansa da bude dobar u startu su jednake šansi da Zvezda bude bolja od Partizana u basketu. Ako baš baš budete morali da gledate ovo đubre od filma, pod prijetnjom pištoljem, preporučujem vam da sebi skratite muke i da svog tiranina natjerate da vam puca u čelo. Jednostavno sve je bolje od gledanja ovoga. Eventualno ukoliko vam zaprijete da će sačmaru napuniti solju i pucati vam direktno u čmar, pa da umirete polako, onda pristanite da ga pogledate...ALI - samo u tom slučaju. Sreća vaša pa sam ga ja pogledao umjesto vas...

ocjena je 1.5 / 10

Ako nisi normalan, skini film VOĐEKAN

Tags:

0 коментара to "THE NEW DAUGHTER (2009) - kako ono ide pjesma od Block Out? "Ako me voliš, pomozi mi, pucaj u čelo""

Leave a comment

neki filmovi su u mkv formatu, najbolje je da ih gledati iz vlc plejera koji možete besplatno skinuti na internetu. ako je film iz više dijelova, skinite sve dijelove, pa ih raspakujte sa winrar programom. njega takođe možete besplatno skinuti na internetu. što se titlova tiče, najbolje baze titlova su www.podnapisi.net i www.titlovi.com