Омогућава Blogger.
RSS

Home ۠ ۠TECHNOTISE : EDIT I JA - film za gluve..

TECHNOTISE : EDIT I JA - film za gluve..

Technotise - Edit i ja (2009)
Zaista je strašno koliko me razdiru dva osjećana u vezi ovog filma - animacija je faaaantastična. Priča...naaah, kraj mi je malo ušećeren, ali je oke...međutim, sinhronizacija... SINHRONIZACIJA?????

S izuzetkom Seke Sablić, koja je maestralna, svi ostali su tako otaljali posao, da je film naporan za slušanje! Sve Nindža Kornjače, svi Štrumfovi, svaka epizoda Snorkijevaca je sinhronizovana sa više žara, pa me na špici začudilo kako sponzor filma nije neka fabrika za proizvodnju makazica za nokte, budući da glasovi zvuče kao da vlasnici tih istih usana što se pomjeraju, usput rade manikir. Dijalozi su mi loši i to ponajviše zbog te ravne linije koja izgleda kao Titov otkucaj srca nakon 15:06 četvrtog maja 1980. Inače, možda i nisu toliko loši, ali zbog njanjavih glasova nisam mogao da obraćam pažnju na njih.

ocjena filma: 9 za animaciju, 6 za priču i 1 za sinhronizaciju (i taj 1 je zbog Seke, inače bi bila nula). Sve skupa

6.... ne ne..ipak 7.5 / 10 zbog truda i svega. Nije Aleksa kriv što su ovi manikirali nokte, jebi ga.

Uz toplu preporuku da mutirate ton ali da ipak pogleedate film, skinite ga


VOĐEKAN, PRVI DIJO i VOĐEKAN, DRUGI DIJO

i ne zaboravite da ton utišate skroz!!!

Tags:

0 коментара to "TECHNOTISE : EDIT I JA - film za gluve.."

Leave a comment

neki filmovi su u mkv formatu, najbolje je da ih gledati iz vlc plejera koji možete besplatno skinuti na internetu. ako je film iz više dijelova, skinite sve dijelove, pa ih raspakujte sa winrar programom. njega takođe možete besplatno skinuti na internetu. što se titlova tiče, najbolje baze titlova su www.podnapisi.net i www.titlovi.com