Омогућава Blogger.
RSS

Home ۠ ۠THE GRAVES (2009) - halo..Karpenter оđe! ...Ma koga ti lažeš, plagijatoru!

THE GRAVES (2009) - halo..Karpenter оđe! ...Ma koga ti lažeš, plagijatoru!

The Graves (2009)

Evo 'vako...u ovom filmu imamo dvije sestre koje zalutaju u jedan grad gdje niko nije normalan. Jedna je sisatija i hrabrija, a druga (mlađa, naravno) je malo manje sisata, i malo više plačipička...I tu se oni bore sa cijelim gradom bombama, bombicama, pištoljima strojnicama, ova mlađa malo više kuka ali je starija seka stalno ohrabruje onim "Nike" frazama tipa "just do it (sister)" i...jebem li ga, gledao sam ga juče, pa mi je već izvjetrio iz glave. Uglavnom, čini mi se, na kraju pobijedi dobra strana naravno, ali ima onaj zadnji kadar filma u kojem se vidi da zlo nije umrlo, a taj kadar se stručno zove "da vidimo ako se raja napali, da ostavimo prostora za nastavak".
Scenario filma je dosta originalan, kao naravno i svi drugi filmski segmenti koji krase ovo nadahnuto djelo. dajem OCJENU 2 / 10 isključivo zbog sisa.

Vala, ne znam što bi ga skidali kad sam vam ga evo prepričao ovde, ali ako baš neko mora da bira između ribanja javnog wc-a (a.k.a. klozeta, a.k.a. ćenife) ili gledanja ovog filma, siguran sam da će napraviti pravi izbor. Po meni je biranje ove druge od navedenih opcija - greška. A vi, kako hoćete. Morete ga VOĐE skinut

Tags:

1 коментара to "THE GRAVES (2009) - halo..Karpenter оđe! ...Ma koga ti lažeš, plagijatoru!"

  1. Анониман says:

    druze, gledas li ti jedan film nedjeljno? aj ako vec drzis nekakvi blog odje,daj to malo obimnije.

Leave a comment

neki filmovi su u mkv formatu, najbolje je da ih gledati iz vlc plejera koji možete besplatno skinuti na internetu. ako je film iz više dijelova, skinite sve dijelove, pa ih raspakujte sa winrar programom. njega takođe možete besplatno skinuti na internetu. što se titlova tiče, najbolje baze titlova su www.podnapisi.net i www.titlovi.com