Омогућава Blogger.
RSS

Home ۠ ۠BAINLEUE 13: ULTIMATUM (2009) - hop, cup, poskočiću i nastavak ja snimiću....

BAINLEUE 13: ULTIMATUM (2009) - hop, cup, poskočiću i nastavak ja snimiću....




BAINLEUE 13: ULTIMATUM (2009)

Ima li išta gore od filma Bainleue 13 ? Ima. Njegov nastavak. Ima li još nešto gore od toga? Ima. Kad sa interneta skinete dubbovanu englesku verziju .Ima li još nešto gore? Teško...

Elem, dok je prvi dio bio gledljiv makar zbog vratolomnih scena jurnjava po krovovima, drugi nema ni šesnaestinu te atmosfere. Još je prvi dio ocjenjen preko 7 na imdb, a i ovaj je preko 6?! Možda su ovo ustvari odlični filmovi ali ih ja ne prepoznajem kao takve? Ma biće da je to. Paralela sa nastavcima "Taxi" franšize je više nego neminovna, barem zbog toga sto je Luc Besson umiješao prste u oba originalna djela...ili možda približnije da objasnim: ako je u nekom suludom sistemu poređenja- "Bainleue 13" equal to "Mi nismo anđeli", onda je "Bainleue 13 ultimatum" equal to "Mi nismo anđeli 3"!

ocjena

3 / 10 (zbog skakanja, poskočica i tih džidža bidža)

EVO GA VOĐEKAN ZA SKINUT, AL FALA BOGU NIJE SINHRONIZOVAN NA EMGLESKI

Tags:

0 коментара to "BAINLEUE 13: ULTIMATUM (2009) - hop, cup, poskočiću i nastavak ja snimiću...."

Leave a comment

neki filmovi su u mkv formatu, najbolje je da ih gledati iz vlc plejera koji možete besplatno skinuti na internetu. ako je film iz više dijelova, skinite sve dijelove, pa ih raspakujte sa winrar programom. njega takođe možete besplatno skinuti na internetu. što se titlova tiče, najbolje baze titlova su www.podnapisi.net i www.titlovi.com