Омогућава Blogger.
RSS

Home ۠ ۠HIGH LIFE (2009) - halo bing, imam neke ideje za film. cijena? sitnica...

HIGH LIFE (2009) - halo bing, imam neke ideje za film. cijena? sitnica...

High Life (2009)

- Halo, je li to bogati dečko?
- MOLIM?
- Ha, ha, me zezao sam se. Gdje si Gaj Riči, Bog te maz'o. Nema te da se javiš?!
- OVAJ...A KO JE TO?
- Ja sam, čovječe! Gary Jates! Onaj što je pisao "7 times lucky"...
- IZVINITE, JA STVARNO NE ZNAM O KOME SE RADI...
- Ma nije ni bitno, čovječe! Samo hoću da ti kažem da si ti jedan nenadjebivi car!
- PA...HVALA. A OVAJ...KOJIM POVODOM...MISLIM...ZAŠTO ME ZOVETE?
- Imam ideju za jedan film, Gaj. Mogu da te zovem Gaj? Ovaj...eto..imam ideju za jedan film i totalno sam inspirisan tvojim radom čovječe. Ono, kao...film će da bude booomba!
- PAA..DRAGO MI JE, MADA NE ZNAM ŠTA JA TU DA...
- Ništa čovječe! Samo te zovem da ti kažem. Doduše, ubaciću malo dramski završetak ali osnova brze kamere i luzera koji upadaju iz nevolje u nevolju ostaje zaštitni znak filma..
- PA MISLIŠ LI DA JE..OVAJ...DOBRO DA UZ TO UBACIŠ I DRAMSKI KRAJ..? MENI JE TO MALO...OVAJ..KAKO DA KAŽEM...KAO DA NAMAŽEŠ NUTELU NA SARMU NA PRIMJER..
- Ma ne boj se Gay, staro momče! Biće super, vidjećeš! Jedva čekam da se vidimo na nekom filmskom festivalu...Bože, kako sam uzbuđen!!!!
- PA...OVAJ..NEKA TI JE SA SREĆOM...
- Hvala, care. Hej, car si! Majke mi moje! Genije si. I imam još da te pitam nešto...
- OVAJ..IZVINI TERRY..
- Gary...
- DA, DA...GARY. MISLIM..ONAJ...PROVRELA MI VODA ZA KAFU, ALI SE ČUJEMO POSLIJE PA SE DOGOVARAMO, VAŽI?
- Ok, care, nema frke. Imaš moj broj, ostala ti je identifikacija...
- JESTE, JESTE. ZVAĆU TE POSLIJE..
- A dok si tu, samo da te nešto pit....
(klik!)
tu tuttt...tu tuuuu....tu tuuuu


ocjena

3 / 10

morete ga skinut VOĐEKAN

Tags:

0 коментара to "HIGH LIFE (2009) - halo bing, imam neke ideje za film. cijena? sitnica..."

Leave a comment

neki filmovi su u mkv formatu, najbolje je da ih gledati iz vlc plejera koji možete besplatno skinuti na internetu. ako je film iz više dijelova, skinite sve dijelove, pa ih raspakujte sa winrar programom. njega takođe možete besplatno skinuti na internetu. što se titlova tiče, najbolje baze titlova su www.podnapisi.net i www.titlovi.com