Омогућава Blogger.
RSS

Home ۠ ۠THE CHILDREN (2008) - tucite svoju djecu čim primjetite da počnu da liče na vas

THE CHILDREN (2008) - tucite svoju djecu čim primjetite da počnu da liče na vas



THE CHILDREN (2008)
Britanski horor. Ima nešto perverzno u njemu. Nije to samo što u ovom filmu djeca ubijaju umjesto da su, kao skoro uvijek, žrtve. Filmovi sa djecom koja ubijaju su po pravilu odlični..Children of the corn, Vilage of the damned, Omen...ali, ne. Nešto drugo je perverzno. To su čarapice i mini suknja od Hannah Tointon, mmmm. Tačno zamišljam kako sam profesor, a ona dolazi kod mene na dopunsku nastavu. Sama, nema nikog u učionici. Bezobrazno liže lizalicu, dok mi prilazi. Bezobrazno se ponaša i kao da moli da je prebacim preo koljena i izlupam po guzi. Samo što te "batine" ne bi baš bile očinske. I onda, kad zavrršim s lupanjem nestačne djevojčice, dok joj se guza još uvijek rumeni od otisaka mojih dlanova, krenem rukom da...

Ehm, ovaj, gdje sam stao? E, da. Na stranu moje fantazije. Film je vrijedan gledanja. Priča je solidna, a Tom Shankland dominira iza kamere. Ima super scena koje te zaista trznu i uplaše. Djeca glume odlično.
Ali, što je Hannah dobra, uuuuuu....

ocjena
6 / 10

SKINI GA S MEGAAPLOUDA VOĐEKAN, BAREM ZBOG NOGICA SEXY HANE I TEK NAPUPJELIH SISIĆA KOJI SE PROVIDE KROZ MAJICU

Tags:

0 коментара to "THE CHILDREN (2008) - tucite svoju djecu čim primjetite da počnu da liče na vas"

Leave a comment

neki filmovi su u mkv formatu, najbolje je da ih gledati iz vlc plejera koji možete besplatno skinuti na internetu. ako je film iz više dijelova, skinite sve dijelove, pa ih raspakujte sa winrar programom. njega takođe možete besplatno skinuti na internetu. što se titlova tiče, najbolje baze titlova su www.podnapisi.net i www.titlovi.com