Омогућава Blogger.
RSS

Home ۠ ۠BROTHERS (2009) - nas dva brata, oba ratujemooo, ne plač' ćaćaaa...ups, pardon: samo jedan ratuje, dok drugi 'ladi jaja i ženu bratovu kara...

BROTHERS (2009) - nas dva brata, oba ratujemooo, ne plač' ćaćaaa...ups, pardon: samo jedan ratuje, dok drugi 'ladi jaja i ženu bratovu kara...



BROTHERS (2009)

Obično su ovakvi filmovi limunada, ali ovaj vala nije. Ovaj možda ima "šveps bitter lemon" momenata ali je podobro 'kršten' pelinkovcem. Odlična priča, koja je u stvari samo rimejk takođe dobrog danskog filma ISTOG NAZIVA. Čak i meni mrski mali prdavac iz Spajdermena ovde glumi kao zmaj!!! A glumu velikog cara iz Donnie Darko da i ne spominjem. Još kad se na to nadoda mom srcu i mojim seksualnim maštarijama ekstremno draga Natalie Portman, uz odličan scenario, ovaj film prerasta u odličan.
I onda, nakon gledanja ovog filma, dođe ti da pošalješ sve one potkupljive babuskare i senilne dede koji glasaju za Oskara i onoj kesi od Hurt Locker daju statuu koju je ovaj film definitivno zaslužio!!! Drage dede i babe iz žirija, jebem vam svima unuke (ženskog roda, TWIMC). Kolektivno!
Strašan film!Realna ocjena je 8 , ali pošto ja ne volim da gledam drame a pogotovo (anti)ratne drame, jer mi je sve to njanjavo i plačipičkasto, a ovaj me film oduševio, na konto toga mu dajem ocjenu više. Znači, ocjena je 9. 5 / 10 (ovo 0.5 naravno ide zbog mojih već spomenutih seksualnih maštarija o glavnoj glumici).

NEMOJ DA GA NEKO NIJE SKINO KAD SAM VAM VEĆ VOĐEKAN OSTAVIJO LINK

Tags:

0 коментара to "BROTHERS (2009) - nas dva brata, oba ratujemooo, ne plač' ćaćaaa...ups, pardon: samo jedan ratuje, dok drugi 'ladi jaja i ženu bratovu kara..."

Leave a comment

neki filmovi su u mkv formatu, najbolje je da ih gledati iz vlc plejera koji možete besplatno skinuti na internetu. ako je film iz više dijelova, skinite sve dijelove, pa ih raspakujte sa winrar programom. njega takođe možete besplatno skinuti na internetu. što se titlova tiče, najbolje baze titlova su www.podnapisi.net i www.titlovi.com